Sałatka hawajska z kurczakiem – lekki i sycący obiad

Lekka, sycąca i błyskawiczna sałatka nadająca się do jedzenia solo, jak również z dodatkiem ryżu.

Składniki na 1 porcję:
  • garść rukoli lub parę liści dowolnej sałaty (może być gotowa mieszanka sałat)
  • 1 pomidor
  • 2 plastry ananasa świeżego lub z puszki
  • 3 łyżki kukurydzy konserwowej
  • 1 pierś z kurczaka (200 g)
  • Sos: 3 łyżki jogurtu naturalnego, sól, pieprz, pół ząbka czosnku

salatka

Wykonanie:
  • Mięso delikatnie rozbić, przyprawić solą, pieprzem i delikatnie curry. Usmażyć na patelni bez tłuszczu (ewentualnie podlewając wodą) lub upiec w piekarniku w folii aluminiowej.
  • Pomidora umyć i pokroić w cząstki.
  • Ananasa pokroić w kostkę.
  • Filet pokroić w średnie kawałki, połączyć z pozostałymi składnikami i polać sosem.

salatka1

Wartość odżywcza jednej porcji dania:
  • Energia – 394 kcal
  • Białko – 51 g
  • Tłuszcz – 5 g
  • Węglowodany – 40,6 g
  • Błonnik pokarmowy – 6,7 g
BEZPŁATNY PORADNIK | 40 stron | PDF

Odchudzanie krok po kroku - poradnik żywieniowy

Nasz autorski eBook „Odchudzanie krok po kroku” to duża dawka rzetelnej wiedzy skierowana do wszystkich osób chcących zdrowo i trwale schudnąć oraz do tych, którzy chcą się po prostu zdrowo odżywiać. 
POBIERZ PORADNIK
BEZPŁATNY PORADNIK | 40 stron | PDF

Odchudzanie krok po kroku - poradnik żywieniowy

Nasz autorski eBook „Odchudzanie krok po kroku” to duża dawka rzetelnej wiedzy skierowana do wszystkich osób chcących zdrowo i trwale schudnąć oraz do tych, którzy chcą się po prostu zdrowo odżywiać. 
POBIERZ PORADNIK
close-link